- Galvenā lapa
- Privātuma politika
Privātuma politika
„HILTI” pakalpojumi, tīmekļa vietnes un lietotnes
Uzņēmumu „Hilti” raksturo augsta produktu kvalitāte un izcila klientu apkalpošana, turklāt uzņēmums ir apņēmies pasargāt jūsu konfidencialitāti tiešsaistes vidē.
„Hilti” rūp jūsu konfidencialitāte, tāpēc neatkarīgi no tā, cik sen izmantojat „Hilti” pakalpojumus, rūpīgi izlasiet šo paziņojumu. Ja pēc tā izlasīšanas rodas kādi jautājumi, droši sazinieties ar mums!
Ja jums rodas bažas, sūdzības vai jautājumi saistībā ar konfidencialitāti mūsu elektroniskajos vai digitālajos pakalpojumos, sazinieties ar „Hilti” datu aizsardzības speciālistu, aizpildot formu mūsu tīmekļa vietnē.
Savu informāciju varat pārvaldīt arī Hilti konta iestatījumos (Konfidencialitātes informācijas panelī).
Šajā Paziņojumā par konfidencialitāti ir aprakstīts, kā mēs vācam, apstrādājam un izmantojam jūsu personas datus, kad apmeklējat mūsu tīmekļa vietnes, mūsu pakalpojumus un lietotnes un/vai reģistrējaties tajās. Tāpat šeit ir aprakstītas izvēles, ko piedāvājam attiecībā uz to, kā piekļūt šai informācijai un ieviest tajā izmaiņas.
Ja vien nav norādīts citādi, datu pārzinis attiecībā uz personas datiem, ko mēs vācam sniedzot pakalpojumus, tīmekļa vietnēs un lietotnēs saskaņā ar šo Paziņojumu par konfidencialitāti, ir „Hilti AG”.
Mūsu galvenā biroja adrese ir:
Hilti AG
Feldkircherstrasse 100,
9494 Schaan
Liechtenstein
Šajā Paziņojumā par konfidencialitāti izmantotajiem terminiem ir šāda nozīme:
Tādi termini kā „mēs”, „mūs”, „mūsu” utt. šajā Paziņojumā par konfidencialitāti attiecas uz iepriekš minētajām atbildīgajām pusēm (turpmāk tekstā arī „Hilti”).
Tādi termini kā „jūs”, „jūsu”, „jums” utt. attiecas uz jums kā uz fizisku personu.
Termins „personas dati” šajā Paziņojumā par konfidencialitāti attiecas uz jebkuru informāciju (jūsu ievadītu, ievāktu no jums vai kā citādi iegūtu), kas saistīta ar identificētu vai identificējamu fizisku personu („datu subjekts”). Identificējama fiziska persona ir tāda, kuru var tieši vai netieši identificēt, atsaucoties uz identifikatoru, kas mūsu gadījumā ir personas vārds, uzņēmuma nosaukums, „Hilti” identifikācijas numurs vai citi tehniskie tiešsaistes identifikatori.
Saturs
- Kas ir atbildīgs par jūsu personas datu pienācīgu apstrādi?
- Kad ir attiecināms šis Paziņojums par konfidencialitāti?
- Kāda veida personas datus mēs vācam, apstrādājam un izmantojam?
- Kāpēc un kam mēs nododam personas datus?
- Vai personas dati tiks nosūtīti ārpus valsts robežām?
- Kāpēc un cik ilgi mēs glabājam personas datus?
- Kādas konfidencialitātes izvēles jums ir pieejamas?
- Ko citu mēs darām, lai pasargātu jūsu personas datus?
- Sīkdatņu un līdzīgu tehnoloģiju izmantošana
- Saites uz citām tīmekļa vietnēm
- Atbilstība un sadarbība ar regulatīvajām iestādēm
- Kā tiek ziņots par izmaiņām šajā Paziņojumā par konfidencialitāti?
- Sazinieties ar mums
1. Kas ir atbildīgs par jūsu personas datu pienācīgu apstrādi?
Par personas datu vākšanu, apstrādi un izmantošanu atbild „Hilti AG” kā pakalpojumu, tīmekļa vietņu un lietotņu nodrošinātājs, vairumā gadījumu un atkarībā no pieprasītā pakalpojuma kopā ar vienu vai vairākiem saviem sadarbības partneriem.
2. Kad ir attiecināms šis Paziņojums par konfidencialitāti?
Šis paziņojums ir attiecināms uz visiem „Hilti” pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm, kurās ir ietverta saite uz šo dokumentu.
Šis Paziņojums par konfidencialitāti neattiecas uz pakalpojumiem, ko piedāvā citi uzņēmumi vai privātpersonas, tostarp uz produktiem vai vietnēm, kas var parādīties jūsu meklēšanas rezultātos; vietnēm, kurās var būt ietverti „Hilti” pakalpojumi, un citām vietnēm, uz kurām ved saites no mūsu pakalpojumiem.
Mūsu Paziņojums par konfidencialitāti neattiecas uz citu tādu uzņēmumu un organizāciju informācijas apstrādes praksi, kas reklamē mūsu pakalpojumus un kuri var izmantot mūsu sīkdatnes, pikseļu tagus un citas tehnoloģijas, lai nodrošinātu un piedāvātu atbilstošas reklāmas.
3. Kāda veida personas datus mēs vācam, apstrādājam un izmantojam?
Personas dati, ko mēs vācam, apstrādājam un izmantojam saistībā ar pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm, ietver ne tikai informāciju, ko mēs aktīvi vācam, kad jūs mijiedarbojaties ar mums, bet arī informāciju, ko sniedzat mūsu klientu apkalpošanas dienestam, „Hilti” veikalos un mūsu tirdzniecības komandai.
Datu subjekts |
Žurnālu informācija un vietējā glabāšana |
Ierīces informācija |
Informācija par atrašanās vietu un unikālie lietotņu numuri |
Mūsu tiešsaistes pakalpojumu, tīmekļa vietņu un lietotņu LIETOTĀJS |
- lietotāja preferences (piemēram, vēlamie valodas iestatījumi); - automātiski veidoti žurnālfaili traucējummeklēšanas un drošības nolūkiem (piemēram, lai atvairītu hakeru uzbrukumus); - avāriju ziņojumu žurnāls, un izņēmuma gadījumos, piemēram, disfunkciju, kļūdu vai drošības incidentu gadījumos, mēs vai pilnvaroti pakalpojumu sniedzēji var veikt žurnālu manuālu analīzi; - pieprasījuma datums un laiks; - vārds, URL un datu apjoms, kas pārraidīts pieprasītajam failam; - ziņojums, kurā norādīts, ka izguve bija veiksmīga, vai tās neizdošanās iemesls; - pieprasītāja datora operētājsistēmas veids un versija (ja šāda informācija ir nosūtīta); - ekrāna izšķirtspēja un krāsas dziļums (ja šāda informācija ir nosūtīta); - izmantotā pārlūka veids un versija (ja šāda informācija ir nosūtīta); - izmantotā pārlūka valodas iestatījums un instalētie spraudņi (ja šāda informācija ir nosūtīta); - sīkdatnes, kas unikāli identificē jūsu pārlūku. |
- IP adrese, operētājsistēma, pārlūka veids, pārlūka versija, pārlūka konfigurācija; - interneta pakalpojumu sniedzēja nosaukums un cita veida informācija, kas ir saistīta ar datoru un savienojumu un palīdz identificēt ierīces veidu, ko izmantojat tīmekļa vietnes apmeklēšanai, ļauj veikt datu apmaiņu ar jums un jūsu ierīci, kā arī ērti izmantot pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes; - tās tīmekļa vietnes URL un IP adrese, no kuras jūs piekļuvāt mūsu tīmekļa vietnei vai tikāt novirzīti uz to (ieskaitot datumu un laiku); - apakšlapas, ko apmeklējāt mūsu tīmekļa vietnē, un saites, uz kurām devāties no mūsu tīmekļa vietnes (ieskaitot datumu un laiku); apmeklētās apakšlapas, tostarp datums, laiks un lapā pavadītais laiks (lietotnēs); - pilns vienotais resursu vietrādis (URL) uz tīmekļa vietni, caur to un no tās (ieskaitot datumu un laiku); - informācija par ierīces notikumiem, piemēram, avārijām, sistēmas aktivitātēm, aparatūras iestatījumiem, pārlūka veidu, pārlūka valodu, jūsu pieprasījuma datumu un laiku, kā arī nosūtīšanas URL. |
|
PIERAKSTĪJIES KLIENTS |
Ja izmantojat „Hilti” pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes kā reģistrēts lietotājs vai klients, mēs vācam, apstrādājam un izmantojam papildu datus (tostarp personas datus) kā aprakstīts tālāk: - vārds, uzruna un adrese; - personīgā kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese, faksa numurs utt.); - pieteikšanās ID un parole; - „Hilti” konta numurs; - pakalpojumu pieprasījumi un veiktie pasūtījumi; - pirkumu vēsture, tostarp sāktie un pabeigtie darījumi; - ievadītie meklēšanas vārdi; - tīmekļa vietnē apskatītie un meklētie pakalpojumi/produkti; - iepirkumu grozs un maksājumu informācija; - ziņu abonementi, reģistrēšanās pārdošanas veicināšanas aktivitātēs, īpašo piedāvājumu izmantošana; - dotās piekrišanas, atļaujas utt.; - aptauju atbildes, recenzijas, vērtējumi un citas sniegtās atsauksmes; - piekrišana saņemt paziņojumus caur mūsu pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm, tostarp jebkura informācija, kas publicēta tīmekļa vietnes sociālajās struktūrās vai kā citādi sniegta „Hilti” un/vai citiem lietotājiem, kā arī tērzēšanas ziņas un tērzēšanas noraksti; - avāriju ziņojumu žurnāla vajadzībām mēs fiksējam lietotāja ID un avārijas kļūdu žurnālu; - manuāla analīze ar mērķi pārraudzīt un nodrošināt mūsu pakalpojumu, tīmekļa vietņu un lietotņu stabilitāti. Mēs arī paturam tiesības izvērtēt žurnālfailus anonimizētā formā statistikas veidošanas nolūkos. „Anonimizēts” nozīmē, ka personas dati vai ar klientiem saistīti dati tiek pārveidoti tā, ka konkrēto informāciju vairs nevar sasaistīt ar kādu personu vai klientu vai to var izdarīt tikai ar ievērojamu un nesamērīgu laika, finanšu un darbaspēka ieguldījumu. |
- reģistrācijas procesa ietvaros sniegtā informācija par reģistrēto lietotāju, piemēram, vārds un uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, amats uzņēmumā vai struktūrvienībā; - lietotājvārds un parole, kad pierakstās reģistrēts lietotājs; - informācija par konkrēto ierīci (piemēram, jūsu ierīces modelis, operētājsistēmas versija, ierīces unikālie identifikatori un mobilā tīkla informācija, tostarp tālruņa numurs). „Hilti” var sasaistīt jūsu ierīces identifikatorus vai tālruņa numuru ar jūsu „Hilti” kontu. |
-faktiskā atrašanās vieta, dažādu tehnoloģiju izmantošana atrašanās vietas noteikšanai, tostarp IP adrese, GPS (konkrētos pakalpojumos un lietotnēs — reģistrē viedtālruņa/ierīces atrašanās vietu TIKAI, kad lietotājs ar ierīci skenē darbarīku; pēc tam mēs nepārtraukti neizsekojam atrašanās vietu) un citi sensori, kas, piemēram, var sniegt „Hilti” informāciju par tuvumā esošajām ierīcēm, Wi-Fi piekļuves punktiem un mobilo sakaru torņiem. -dati par uzvedību lietotnēs — piemēram, kādas bijušas lietotāja darbības, kādas pogas lietotājs spiedis utt. Tās ir darbības, ko lietotājs veic lapā. Atsevišķiem pakalpojumiem ir unikāls lietotnes numurs. Šis numurs un informācija par jūsu veikto instalāciju (piemēram, operētājsistēmas veidu un lietotnes versijas numuru) tiek nosūtīta „Hilti”, kad instalējat vai atinstalējat konkrēto pakalpojumu vai kad pakalpojums periodiski sazinās ar mūsu serveriem, piemēram, automātiskās atjaunināšanas nolūkos. |
UZŅĒMUMA DATI |
- vārds, adrese, struktūrvienība, kontaktinformācija un cita informācija, kas saistīta ar jūsu pārstāvēto uzņēmumu un jūsu amatu šajā uzņēmumā; - klienta numurs; - PVN maksātāja numurs; - piegādes adrese; - uzņēmuma e-pasta adrese; - rēķinā norādāmā adrese; - pasūtījuma numurs; - parole; - maksājuma informācija; - bankas konta informācija; - kredītkartes informācija; - uzņēmuma tālruņa numurs; - uzņēmuma mobilā tālruņa numurs;
|
- uzņēmums; - saziņas valoda; - klientu konsultants / kontaktpersona; - klienta nozīmīgums; - organizācijas struktūrvienība; - dalība kampaņās vai pasākumos; - pasta indekss; - produktu vēsture; - reģions; - atgrieztie produkti; - pasūtījuma numurs.
|
Kur to pieprasa likums, mēs lūgsim jūsu piekrišanu jūsu personas datu vākšanai, apstrādei un izmantošanai iepriekš minētajiem nolūkiem. Ja mēs vēlēsimies izmantot jūsu personas datus jaunam vai citam nolūkam, mēs paziņosim jums par to un izmantosim datus tikai tad, ja to pieprasa vai atļauj piemērojamie likumi vai esat snieguši savu piekrišanu.
Uzņēmumā „Hilti” jūsu personas datiem var piekļūt tikai cilvēki, kam šī informācija jāzina, lai veiktu savus pienākumus. Ierobežots skaits cilvēku uzņēmumā „Hilti” (piemēram, tirdzniecības, klientu atbalsta, juridiskā, finanšu, IT departamenta un grāmatvedības darbinieki, kā arī daži vadītāji ar attiecīgiem pienākumiem) saņems piekļuvi jūsu personas datiem iepriekš minētajos nolūkos.
Kad jūs sazināties ar „Hilti”, mēs saglabājam jūsu saziņas ierakstu, lai palīdzētu risināt problēmas, kas jums varētu būt radušās. Mēs varam izmantot jūsu sniegto e-pasta adresi vai tālruņa numuru, lai informētu jūs par mūsu pakalpojumiem, piemēram, ziņotu par gaidāmām izmaiņām vai uzlabojumiem.
Atkarībā no jūsu iestatījumiem, jūsu aktivitātes „Hilti” tīmekļa vietnēs un lietotnēs var būt sasaistītas ar jūsu personīgo informāciju, lai uzlabotu „Hilti” pakalpojumus un „Hilti” reklāmas.
4. Kāpēc un kam mēs nododam personas datus?
Mēs nepārdodam un neiznomājam jūsu personas datus, un netirgojamies ar tiem.
Šajā Paziņojumā par konfidencialitāti minētajos nolūkos mēs atklājam, pārsūtam un citādi nododam jūsu personas datus citiem „Hilti” grupas uzņēmumiem tālāk aprakstītajā apmērā, par kuru esam ar jums vienojušies konkrētā kontekstā (piemēram, kad sniedzat piekrišanu citiem datu pārsūtīšanas veidiem saistībā ar konkrēta pakalpojuma lietošanas uzsākšanu). Personas datu apmaiņu mēs veicam strikti saskaņā ar piemērojamajiem likumiem.
Mēs sniedzam personisko informāciju uzņēmumiem, organizācijām un privātpersonām ārpus „Hilti” tikai tālāk minētajos gadījumos:
Piekrišana: Mēs sniegsim personisko informāciju uzņēmumiem, organizācijām vai privātpersonām ārpus „Hilti”, ja būsiet mums snieguši savu piekrišanu šādai rīcībai. Mēs prasām jūsu piekrišanu jebkuras personīgās informācijas nodošanai citām personām.
Ārējā apstrāde: Mēs nododam personisko informāciju saviem trešo pušu pakalpojumu sniedzējiem, pēc vajadzības sniedzot tiem atbilstošas norādes attiecīgajiem apstrādes nolūkiem, lai pakalpojumu sniedzēji veiktu konkrētus uzdevumus mūsu vārdā un atbilstoši mūsu norādēm. Ikvienam trešo pušu pakalpojumu sniedzējam būs piekļuve tikai tiem personas datiem, kas vajadzīgi konkrētā uzdevuma izpildei un nekam citam. Mēs nodrošināsim, ka ikviens trešo pušu pakalpojumu sniedzējs ir informēts par šiem pienākumiem un pilda tos. Mēs arī nodrošināsim, ka ikviens trešo pušu pakalpojumu sniedzējs nodrošina jūsu personas datiem vismaz tādu aizsardzību, kādu pieprasa datu aizsardzības tiesību akti, un nodrošina adekvātus tehniskos un organizatoriskos drošības pasākumus, balstoties uz mūsu norādēm un saskaņā ar mūsu Paziņojumu par konfidencialitāti, un jebkurus citus atbilstošus konfidencialitātes un drošības pasākumus.
Juridiski iemesli: Bez ierobežojumiem ir ietverti visi gadījumi, kad personas datu nodošanu pieprasa likums, saistošs tiesas nolēmums, tiesībaizsardzības iestādes vai regulējošās iestādes. Ja mēs nolemsim izpaust personas datus šādā situācijā, mēs izskatīsim iespējas samazināt izpausto datu apjomu, piemēram, izpaužot tikai daļu informācijas.
5. Vai personas dati tiks nosūtīti ārpus valsts robežām?
„Hilti” datu uzglabāšanas vietas ir izraudzītas, lai nodrošinātu efektīvu darbību, uzlabotu veiktspēju un nodrošinātu iespējas pasargāt datus elektroapgādes pārtraukuma un citu problēmu gadījumā. Mēs veicam pasākumus, lai nodrošinātu, ka saskaņā ar šo Paziņojumu par konfidencialitāti ievāktie dati tiek apstrādāti saskaņā ar šī Paziņojuma nosacījumiem un piemērojamo likumu prasībām neatkarīgi no datu atrašanās vietas.
„Hilti” politika ir apstrādāt jūsu personas datus tikai valstīs, kurās piemērojamie datu aizsardzības likumi nodrošina tādu pašu aizsardzības līmeni kā ES/EEZ. „Hilti” galvenā mītne atrodas Lihtenšteinā, taču serveru centri atrodas arī Šveicē, tāpēc personas datus apstrādā saskaņā ar ES atbilstības par aizsardzības līmeņa pietiekamību pamatlēmumu attiecībā uz Šveici.
Uzņēmumā „Hilti” ir ieviesti „Tehniskie un organizatoriskie pasākumi”, kuros izklāstīti tehniskie un organizatoriskie drošības pasākumi un procedūras. „Hilti” apņemas vismaz uzturēt un aizsargāt apstrādāto personas datu, tostarp tranzītā esošu datu, drošību. „Hilti” IT procesi ir izstrādāti atbilstīgi ISO 27001 standartam.
Lūdzu, skatīt zemāk mūsu trešo pušu pakalpojumu sniedzēju sarakstu:
Pakalpojuma sniedzējs |
Valsts |
Darbība |
Juridiskais regulējums/datu nodošanas aizsardzības mehānismi |
AWS - Amazon Web Services
|
Īrija, Vācija |
Viesošanas pakalpojumu centrs |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
ELIC |
Vācija
|
Tīmekļa vietņu izstrāde un saistītās uzturēšanas darbības |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Office365 |
Īrija
|
Ar tīmekļa vietnēm saistītas darbības darbvietā |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Adobe Campaign Manager |
Īrija
|
Tīmekļa vietņu konfigurācija un parametru noteikšana |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
123ContactForm |
Vācija |
Ar tīmekļa vietnēm saistītu veidlapu veidotājs |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Delego |
Īrija |
kredītkartes informācijas apstrāde un informācijas nodošana maksājumu veicējiem |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Salesforce |
Vācija |
CRM |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Didomi |
Francija |
CMP |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Conversio Market & Strategy GmbH |
Vācija |
Klientu atsauksmes |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Psyma and Consultic GmbH |
Vācija |
Klientu atsauksmes |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Gim |
Vācija |
Klientu atsauksmes |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Seissmo - Markt und Forschung |
Vācija |
Klientu atsauksmes |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
USP Management Consultancy |
Nīderlande |
Klientu atsauksmes |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Computop |
Vācija |
Kredītkartes informācijas apstrāde un informācijas pārsūtīšana maksājumu pakalpojumu sniedzējiem |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Hilti ON!TRACK Trešo pušu pakalpojumu sniedzēji:
Pakalpojuma sniedzējs |
Valsts |
Darbība |
Juridiskais regulējums/datu nodošanas aizsardzības mehānismi |
LogMeIn
|
Īrija |
Atbalsta pakalpojumi |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
ServiceNow |
Nīderlande |
Atbalsta pakalpojumi |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
GlobalLogic Worldwide Ltd |
ASV |
Programmatūras izstrāde |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Microsoft Azure Cloud Service: SQL Managed Instance, Rietumeiropa |
Rietumeiropa |
Datu glabāšana |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Infoguard |
Šveice |
Atbalsta pakalpojumi |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Trimble Information Technologies India Private Limited |
Indija |
Atbalsta pakalpojumi |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Trimble Navigation Limited |
ASV |
Atbalsta pakalpojumi |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Innominds Software Pvt. Ltd |
Indija |
Atbalsta pakalpojumi |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
SAP |
Vācija |
Datu glabāšana |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Atlassian |
Austrālija |
Datu glabāšana atbalsta pakalpojumiem |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
WalkMe |
Vācija |
Anonimizēta WalkMe lietošanas datu vākšana vai reģistrēšana. Anonimizēto datu glabāšana
|
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Didomi |
Francija |
CMP |
Līgumiski, tehniski un organizatoriski pasākumi |
Lai saņemtu vairāk informācijas par mūsu plašo trešo pušu pakalpojumu sniedzēju sarakstu, lūdzu, sazinieties ar mums.
6. Kāpēc un cik ilgi mēs glabājam personas datus?
„Hilti” nepārtraukti uzlabo visus savus pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes, lai neuzglabātu personas datus ilgāk nekā nepieciešams šajā paziņojumā aprakstītajiem nolūkiem un/vai nekā to pieprasa vai atļauj piemērojamie likumi, ciktāl tas tehniski ir iespējams.
Tālāk redzamajās tabulās ir sniegts pārskats par „Hilti” pakalpojumu, tīmekļa vietņu un lietotņu apstrādes aktivitātēm un to datu vākšanas nolūkiem, veidu, juridisko pamatojumu un attiecināmajiem datu glabāšanas periodiem.
Apstrādes mērķi |
Personas datu veidi un informācija par izmantotajām sīkdatnēm (ja attiecināms) |
Apstrādes juridiskais pamatojums |
Glabāšanas periods |
Lai nodrošinātu, uzturētu, aizsargātu un uzlabotu mūsu pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes, lai izstrādātu jaunus pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes un pasargātu „Hilti” un mūsu klientus. |
· Pieteikšanās ID un parole (šifrēta glabāšana); · Lietotāja profila informācija (piemēram, vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, adrese); · Lietotāja preferences (piemēram, vēlamie valodas iestatījumi); · IP adrese, operētājsistēma, pārlūka veids, pārlūka versija, pārlūka konfigurācija, interneta pakalpojumu sniedzēja nosaukums un cita veida informācija, kas ir saistīta ar datoru un savienojumu un palīdz identificēt ierīces veidu, ko izmantojat pakalpojumu, tīmekļa vietņu un lietotņu apmeklēšanai, ļauj veikt datu apmaiņu ar jums un jūsu ierīci, kā arī ērti izmantot pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes; · Ja izmantojat pakalpojumu, tīmekļa vietņu un lietotņu mobilo versiju: informācija par jūsu mobilās ierīces operētājsistēmu, izmantotajiem pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm, to versiju, interneta pakalpojumu sniedzēja nosaukumu, un cita informācija, kas saistīta ar ierīci un savienojumu un palīdz uzlabot mobilos pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes, kā arī savienojumus ar mūsu serveriem, nodrošina un veicina pakalpojumu sinhronizāciju un nodrošina mobilo lietotņu atbalstu; · Tās tīmekļa vietnes URL un IP adrese, no kuras jūs piekļuvāt mūsu pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm vai tikāt novirzīti uz tām (ieskaitot datumu un laiku); · Apakšlapas, ko apmeklējāt, un funkcijas, ko izmantojāt mūsu pakalpojumos, tīmekļa vietnēs un lietotnēs, un saites, uz kurām devāties no pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm (ieskaitot datumu un laiku); · Pilns vienotais resursu vietrādis (URL) uz pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm, caur tām un no tām (ieskaitot datumu un laiku); · Ievadītie meklēšanas vārdi; · Dotās piekrišanas un atļaujas. |
Leģitīmas intereses (VDAR 6. panta 1. daļas f) apakšpunkts) Jūsu personas datu apstrāde ir nepieciešama, lai identificētu jūs kā klientu, lai pielāgotu vietnes sniegumu jūsu iestatījumiem, kā arī lai pielāgotu lietotāja pieredzi (ierīces tips). Vienlaikus šī informācija ir nepieciešama, lai aizsargātu jūsu datus un mūsu sistēmas no nesankcionētas piekļuves un lai nepārtraukti uzlabotu klientu pieredzi. / vajadzīga līguma izpildei (VDAR 6. panta 1. daļas b) apakšpunkts) Lai apstrādātu pasūtījumu procesu saskaņā ar jūsu līgumattiecībām ar „Hilti” , piemēram, „Hilti” tiešsaistes veikalā, un saglabātu tos mūsu serveros, ir nepieciešami identifikatori un drošības pasākumi. |
36 mēneši |
Lai veicinātu un apstrādātu produktu un pakalpojumu pasūtījumus, kas veikti pakalpojumos, tīmekļa vietnēs un lietotnēs. |
· Uzņēmumu bankas un grāmatvedības dokumenti · pieteikšanās ID un parole; · „Hilti” konta numurs; · pakalpojumu pieprasījumi un veiktie pasūtījumi; · pirkumu vēsture, tostarp sāktie un pabeigtie darījumi; · ievadītie meklēšanas vārdi; · tīmekļa vietnē apskatītie un meklētie pakalpojumi/produkti; · iepirkumu grozs un maksājumu informācija; · ziņu abonementi, reģistrēšanās pārdošanas veicināšanas aktivitātēs, īpašo piedāvājumu izmantošana; · dotās piekrišanas, atļaujas utt.; · aptauju atbildes, recenzijas, vērtējumi un citas sniegtās atsauksmes; · piekrišana saņemt paziņojumus caur mūsu pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm, tostarp jebkura informācija, kas publicēta tīmekļa vietnes sociālajās struktūrās vai kā citādi sniegta „Hilti” un/vai citiem lietotājiem, kā arī tērzēšanas ziņas un tērzēšanas noraksti; |
Vajadzīga līguma izpildei (VDAR 6. panta 1. daļas b) apakšpunkts) Lai apstrādātu pasūtījumu procesu saskaņā ar jūsu līgumattiecībām ar „Hilti” , piemēram, „Hilti” tiešsaistes veikalā, un saglabātu tos mūsu serveros, ir nepieciešami identifikatori un drošības pasākumi. |
10 gadi pēc līguma termiņa beigām |
Attiecīgā gadījumā, lai izveidotu, izpildītu vai izbeigtu līgumus saistībā ar mūsu pakalpojumu, apmācību, vietņu un lietotņu izmantojumu, piemēram, pasūtījumiem, kas veikti „Hilti” tiešsaistes veikalā; Veiktu pasūtījumu apstrādi un piegādi saistībā ar vietējo pārvadātāju loģistikas vajadzībām; vai izveidotu, izpildītu vai lauztu līgumu saistībā ar pakalpojumu līgumiem, piemēram, On!Track lietotni; |
Līgumos, saziņā un darījumu vēstulēs ietvertie personas dati; PVN dokumentācija un muitas un akcīzes deklarācijas; Loģistikas un pasūtījuma piegādes nolūkiem: · Uzņēmuma dati (piemēram, piegādes adrese, pasūtījuma numurs, rēķins) Pakalpojumu, apmācību un On!Track lietotnes izmantošanas nolūkam: · Klienta vārds un e-pasta adrese, · Ģeolokalizācijas dati, tostarp ierīces atrašanās vieta un ierīces ID, fotoattēls (patstāvīgi) (On!Track) · Glabātuves vai darba vietas atrašanās vietas dati · „Hilti” ID · Darba tālrunis un numurs ārkārtas situācijām · Savienojuma dati (IP adreses, notikumi, protokoli utt.) |
Vajadzīga līguma izpildei (VDAR 6. panta 1. daļas b) apakšpunkts) Lai apstrādātu pasūtījumu procesu saskaņā ar jūsu līgumattiecībām ar „Hilti” , piemēram, „Hilti” tiešsaistes veikalā, un saglabātu tos mūsu serveros, ir nepieciešami identifikatori un drošības pasākumi. Mēs apstrādājam tehniskos datus saistībā ar personisko informāciju, lai sniegtu jums On!Track pakalpojumus. Tas ietver anonimizētu informāciju par ģeolokalizāciju, lai atrastu resursus, pamatojoties uz ierīces atrašanās vietu.
|
On!Track personas dati tiek glabāti 60 dienas pēc līguma izbeigšanas. |
Lai atbildētu uz jūsu jautājumiem un reaģētu uz jūsu pieprasījumiem saistībā ar tehniskā atbalsta sniegšanu vai cita veida klientu atbalstu un klientu tērzēšanas pakalpojumu (piemēram, AskHilti) |
· Vārds un e-pasta adrese; · Informācija par izmantoto ierīci (pārlūka veids, IP adrese un „Java” versija); ·Tērzēšanas datums un laiks; · Tērzēšanas saziņas saturs (tērzēšanas protokols) un forumā AskHilti; · „Hilti” konta numurs; · „Hilti” ID; |
Piekrišana (VDAR 6. panta 1. daļas a) apakšpunkts) vai Leģitīmas intereses (VDAR 6. panta 1. daļas f) apakšpunkts) Personas datu apstrāde ir nepieciešama, lai atbildētu uz tīmekļa vietnes lietotāja atbilstošo pieprasījumu, ko citādi nevarētu izdarīt. Tāpēc apstrāde ir pamatota ar leģitīmām interesēm. |
Seši mēneši (kvalitātes kontroles un pierādījumu nodrošināšanas nolūkos) |
Lai padarītu mūsu tīmekļa vietni lietotājiem draudzīgāku un gūtu priekšstatu par mūsu tīmekļa vietnes apmeklētāju un mūsu lietotņu un programmatūras lietotāju lietošanas paradumiem pseidonimizētā veidā dažādās ierīcēs; reklamēšanas un tirgus izpētes nolūkos; un lai mēs varētu pielāgot tīmekļa vietnes saturu individuālām preferencēm; Lai veiktu analīzi un klientu izpēti, ieskaitot vispārīgu tirgus izpēti, vai apsekotu mūsu klientu vajadzības un viedokļus par konkrētām tēmām, ģenerētu pārdošanas un datplūsmas struktūru un analizētu reklāmu efektivitāti, gan ar anonimizētu informāciju (piemēram, apkopojot datus), gan indivīdu informāciju (ja to atļauj likums). |
· Pieteikšanās ID un parole (šifrēta glabāšana); · Lietotāja profila informācija (piemēram, vārds, uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, adrese); · Lietotāja preferences (piemēram, vēlamie valodas iestatījumi); · IP adrese, operētājsistēma, pārlūka veids, pārlūka versija, pārlūka konfigurācija, interneta pakalpojumu sniedzēja nosaukums un cita veida informācija, kas ir saistīta ar datoru un savienojumu un palīdz identificēt ierīces veidu, ko izmantojat pakalpojumu, tīmekļa vietņu un lietotņu apmeklēšanai, ļauj veikt datu apmaiņu ar jums un jūsu ierīci, kā arī ērti izmantot pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes; · Ja izmantojat pakalpojumu, tīmekļa vietņu un lietotņu mobilo versiju: informācija par jūsu mobilās ierīces operētājsistēmu, izmantotajiem pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm, to versiju, interneta pakalpojumu sniedzēja nosaukumu, un cita informācija, kas saistīta ar ierīci un savienojumu un palīdz uzlabot mobilos pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes, kā arī savienojumus ar mūsu serveriem, nodrošina un veicina pakalpojumu sinhronizāciju un nodrošina mobilo lietotņu atbalstu; · Tās tīmekļa vietnes URL un IP adrese, no kuras jūs piekļuvāt mūsu pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm vai tikāt novirzīti uz tām (ieskaitot datumu un laiku); · Apakšlapas, ko apmeklējāt, un funkcijas, ko izmantojāt mūsu pakalpojumos, tīmekļa vietnēs un lietotnēs, un saites, uz kurām devāties no pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm (ieskaitot datumu un laiku); · Pilns vienotais resursu vietrādis (URL) uz pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm, caur tām un no tām (ieskaitot datumu un laiku); · Ievadītie meklēšanas vārdi; - Dotās piekrišanas un atļaujas. |
Piekrišana (VDAR 6. panta 1. daļas a) apakšpunkts) Piekrišana ir nepieciešama kā klientu izpētes juridiskais pamats, lai veiktu tādu darbību kopumu kā reklāmas, mārketinga darbības un analīzes un modeļu ģenerēšana. Leģitīmas intereses (VDAR 6. panta 1. daļas f) apakšpunkts Personas datu apstrāde ir nepieciešama, lai atbildētu uz tīmekļa vietnes lietotāja atbilstošo pieprasījumu, ko citādi nevarētu izdarīt. Personas datu apstrāde ir nepieciešama arī, lai apkopotu atsauksmes, lai uzlabotu mūsu produktus un pakalpojumus, pamatojoties uz klienta pieredzi un viņu viedokli. Tāpēc apstrāde ir pamatota ar leģitīmām interesēm.
|
36 mēneši |
Lai nodrošinātu, ka jūs varat izmantot mūsu pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes kā reģistrēts lietotājs. |
· vārds, uzruna un adrese; · personīgā kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese, faksa numurs utt.); · pieteikšanās ID un parole; · „Hilti” konta numurs; · pakalpojumu pieprasījumi un veiktie pasūtījumi; · pirkumu vēsture, tostarp sāktie un pabeigtie darījumi; · ievadītie meklēšanas vārdi; · tīmekļa vietnē apskatītie un meklētie pakalpojumi/produkti; · iepirkumu grozs un maksājumu informācija; · ziņu abonementi, reģistrēšanās pārdošanas veicināšanas aktivitātēs, īpašo piedāvājumu izmantošana; · dotās piekrišanas, atļaujas utt.; · aptauju atbildes, recenzijas, vērtējumi un citas sniegtās atsauksmes; |
Piekrišana (VDAR 6. panta 1. daļas a) apakšpunkts) Līguma izpilde vai pasākumu veikšana pirms līguma noslēgšanas (VDAR 6. pants 1. punkts b) apakšpunkts) Jūsu personas dati tiek apstrādāti, lai sniegtu jums pakalpojumus pirms līguma noslēgšanas un līguma ietvaros, kā arī lai uzlabotu vispārējo klientu pieredzi. Leģitīmas intereses (VDAR 6. panta 1. daļas f) apakšpunkts Jūsu personas datu apstrāde ir nepieciešama, lai identificētu jūs kā klientu, lai pielāgotu vietnes sniegumu jūsu iestatījumiem, kā arī lai pielāgotu lietotāja pieredzi (ierīces tips). Vienlaikus šī informācija ir nepieciešama, lai aizsargātu jūsu datus un mūsu sistēmas no nesankcionētas piekļuves un lai nepārtraukti uzlabotu klientu pieredzi.
|
Kamēr konts ir aktīvs + 7 gadi |
Lai novērstu mūsu pakalpojumu, tīmekļa vietņu un lietotņu ļaunprātīgu vai pretlikumīgu izmantošanu, nodrošinātu juridisko saistību izpildi, risinātu strīdus un panāktu mūsu līgumu izpildi. |
- Vārds, uzruna un adrese; - Personīgā kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese, faksa numurs utt.); - Vārds, adrese, struktūrvienība, kontaktinformācija un cita informācija, kas saistīta ar jūsu pārstāvēto uzņēmumu (ja tāds ir) un jūsu amatu šajā uzņēmumā; - „Hilti” konta numurs; - PVN maksātāja numurs; - Pakalpojumu pieprasījumi un veiktie pasūtījumi; - Pirkumu vēsture, tostarp sāktie un pabeigtie darījumi; - Lietotāja profila informācija; - Iepirkumu grozs un maksājumu informācija; - Informācija par programmatūru, kas lejupielādēta no tīmekļa vietnes; - Automātiski veidoti žurnālfaili traucējummeklēšanas un drošības nolūkiem (piemēram, lai atvairītu hakeru uzbrukumus); - Avāriju ziņojumu žurnāls, un izņēmuma gadījumos, piemēram, disfunkciju, kļūdu vai drošības incidentu gadījumos, mēs vai pilnvaroti pakalpojumu sniedzēji var veikt žurnālu manuālu analīzi; - Pieprasījuma datums un laiks; - Vārds, URL un datu apjoms, kas pārraidīts pieprasītajam failam; - Ziņojums, kurā norādīts, ka izguve bija veiksmīga, vai tās neizdošanās iemesls; - Pieprasītāja datora operētājsistēmas veids un versija (ja šāda informācija ir nosūtīta); - Ekrāna izšķirtspēja un krāsas dziļums (ja šāda informācija ir nosūtīta); - Izmantotā pārlūka veids un versija (ja šāda informācija ir nosūtīta); - Izmantotā pārlūka valodas iestatījums un instalētie spraudņi (ja šāda informācija ir nosūtīta); - Sīkdatnes, kas unikāli identificē jūsu pārlūku. |
IT drošības pasākums un juridiska pienākuma izpilde (VDAR 6. panta 1. daļas c) apakšpunkts) Lai apstrādātu pasūtījumus un piekļūtu jūsu datiem, piemēram, balstoties uz jūsu līgumattiecībām ar „Hilti”, identifikatori un drošības pasākumi ir jāapstrādā un jāuzglabā mūsu serveros.
|
Žurnālfaili tiek dzēsti pēc 90 dienām |
Lai izvērtētu jūsu atbilstību atsevišķiem piedāvājumiem, produktiem vai pakalpojumiem. |
- Vārds, uzruna un adrese; - Personīgā kontaktinformācija (tālruņa numurs, e-pasta adrese, faksa numurs utt.); - Vārds, adrese, struktūrvienība, kontaktinformācija un cita informācija, kas saistīta ar jūsu pārstāvēto uzņēmumu (ja tāds ir) un jūsu amatu šajā uzņēmumā; - „Hilti” konta numurs; - PVN maksātāja numurs; - Pakalpojumu pieprasījumi un veiktie pasūtījumi; - Pirkumu vēsture, tostarp sāktie un pabeigtie darījumi; - Lietotāja profila informācija; - Apstiprinājums par to, vai esat privāts vai profesionāls lietotājs; - Ziņu abonementi, reģistrēšana pārdošanas veicināšanas aktivitātēs, īpašo piedāvājumu izmantošana utt.; - Dotās piekrišanas, atļaujas utt.; |
Piekrišana (VDAR 6. panta 1. daļas a) apakšpunkts) Leģitīmas intereses (VDAR 6. panta 1. daļas f) apakšpunkts): Jūsu personas datu apstrāde ir nepieciešama, lai nodrošinātu, ka mēs jums sniedzam precīzu informāciju par jūsu iegādātajiem produktiem vai pakalpojumiem, kā arī lai personalizētu jūsu lietotāja pieredzi. |
90 dienas |
Lai sazinātos ar jums par citiem jautājumiem (piemēram, lai nosūtītu jums atgādinājumus, tehniskus paziņojumus, jaunumus, brīdinājumus par drošību, klientu atbalsta un administratīvos paziņojumus un ekspluatācijas biļetenus). |
· E-pasta adrese · Valsts · Valoda · Pēdējās saziņas reizes datums · Mobilā tālruņa numurs · „Hilti” ID |
Leģitīmas intereses (VDAR 6. panta 1. daļas f) apakšpunkts) Personas datu apstrāde ir nepieciešama, lai izmantotu mūsu pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes, ko citādi nevarētu nodrošināt. Tāpēc apstrāde ir pamatota ar leģitīmām interesēm. |
Kamēr konts ir aktīvs + 7 gadi |
Lai sniegtu jums informāciju par produktiem un pakalpojumiem, kas jums varētu interesēt, pa pastu, e-pastu, tālruni, faksu, informatīvā biļetena veidā, īsziņā vai MMS, tostarp periodiski nosūtītu piedāvājumu materiālus par produktiem, pakalpojumiem un īpaši jums paredzētajiem „Hilti” piedāvājumiem (tiešais mārketings). Lai rīkotu aptaujas, konkursus, izlozes un citas aktivitātes vai pasākumus, kuros dalība ir brīvprātīga.
|
· E-pasta adrese · Valsts · Valoda · Piekrišanas statuss ar datumu · Pēdējās saziņas reizes datums · Mobilā tālruņa numurs · „Hilti” ID |
Piekrišana (VDAR 6. panta 1. daļas a) apakšpunkts) Leģitīmas intereses (VDAR 6. panta 1. daļas f) apakšpunkts) Personas datu apstrāde ir nepieciešama, lai informētu klientu par notikumiem, kuri viņus, iespējams, interesē, un laiku pa laikam iesaistīt darbībās (piemēram, produktu kvalitātes apsekojumos). |
3 gadi pēc pēdējā tiešā mārketinga kontakta
12 mēneši pēc dalības aptaujā |
7. Kādas konfidencialitātes izvēles jums ir pieejamas?
Jūsu uzticība ļauj uzlabot mūsu pakalpojumu, tīmekļa vietņu un lietotņu darbību. Mēs rūpējamies par konfidencialitāti un drošību un ļaujam jums kontrolēt jūsu preferences.
Mūsu mērķis ir uzturēt savus pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes tā, lai pasargātu informāciju no nejaušas vai ļaunprātīgas iznīcināšanas. Tāpēc, kad jūs izdzēšat informāciju no mūsu pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm, mēs reizēm neizdzēšam atlikušās datu kopijas no saviem aktīvajiem serveriem uzreiz un izdzēšam informāciju no savām rezerves kopiju sistēmām tikai pēc konkrēta laika saskaņā ar piemērojamajiem likumiem (skatīt 6. punktu).
Savas mārketinga preferences jebkurā brīdī varat norādīt „Hilti” Konfidencialitātes informācijas panelī. vai paziņot par tām klientu atbalsta dienestam. Mēs uzglabāsim šo informāciju kopā ar jūsu kontu vai „Hilti” ID un izmantosim to, kad izmantosiet „Hilti” pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes un kad elektroniski rakstveidā sazināsimies ar jums.
Reģistrējoties „Hilti” sagatavotās mārketinga informācijas saņemšanai, jūs piekrītat, ka „Hilti” var ievākt, apstrādāt un izmantot datus, ko sniedzat reģistrējoties (piemēram, jūsu e-pasta adrese), lai regulāri elektroniski nosūtītu rakstisku informāciju par uzņēmumu, produktiem un pakalpojumiem, piemēram, jaunumus par jauniem „Hilti” produktiem vai „Hilti” pakalpojumiem vai „Hilti” mārketinga kampaņām (piemēram, konkursiem, atlaidēm, akcijām) un izmaiņām uzņēmumā, kā arī lai uzaicinātu jūs piedalīties klientu aptaujās (piemēram, par klientu apmierinātību vai klientu prasībām).
Ja nevēlaties, lai izmantojam jūsu tālruņa numuru savā B2B (bizness biznesam) uzņēmējdarbībā, jūs jebkurā brīdī varat par to ziņot mūsu Klientu atbalsta dienestam, Izvēļu centrā vai jūsu kontaktpersonai mūsu uzņēmumā.
Jūs varat apskatīt un rediģēt savus „Hilti” pakalpojumu, tīmekļa vietņu un lietotņu sīkdatņu un tamlīdzīgu tehnoloģiju iestatījumus mūsu Sīkdatņu iestatījumu panelī. Sīkāku informāciju skatīt 9. punktā .
Jūs jebkurā brīdī varat mainīt savas e-pasta adreses un mobilā tālruņa numura iestatījumus savā „Hilti” kontam. Jūs varat piekļūt savam „Hilti” kontam no klienta profila pēc reģistrēšanās mūsu tīmekļa vietnē vai klikšķinot uz „Preferenču centrs” saites, kas atrodama visās mūsu sūtītajās e-pasta vēstulēs.
Ja jūs atsaucat savu piekrišanu kādas apstrādes darbības veikšanai, „Hilti” patur tiesības turpmāk apstrādāt un izmantot jūsu personas datus tādā apmērā, ko pieprasa vai atļauj likumi, piemēram, lai pārvaldītu jūsu abonementu anulēšanu vai iestatītu pārklājošo sīkdatni ar mērķi ievērot jūsu sīkdatņu iestatījumus.
Jūs varat jebkurā laikā iestatīt savas mārketinga saziņas izvēlnes, izmantojot „Hilti” Mārketinga izvēļņu centru vai Klientu atbalsta dienestu. Mēs uzglabāsim šo informāciju kopā ar jūsu kontu vai „Hilti” ID un izmantosim to, kad izmantosiet „Hilti” pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes un kad elektroniski rakstveidā sazināsimies ar jums.
Jūs kā fiziska persona varat īstenot šādas tiesības:
Tiesības iebilst: jums ir tiesības iebilst, pamatojoties uz jūsu konkrēto situāciju, bez jebkādām formālām prasībām, pret „Hilti” veikto jūsu personas datu apstrādi, ja šāda apstrāde ir saistīta ar „Hilti” vai trešās personas leģitīmajām interesēm. Jums ir arī tiesības bez jebkādām formālām prasībām iebilst pret personas datu izmantošanu reklāmas un mārketinga nolūkos. Ja jūs iebilstat pret mārketinga mērķiem, mēs pārtrauksim apstrādāt jūsu personas datus šim nolūkam. (VDAR 21. pants)
Tiesības piekļūt: jums ir tiesības saņemt no „Hilti” apstiprinājumu par to, vai mēs apstrādājam jūsu personas datus, un, ja tas tā ir, piekļūt apstrādātajiem personas datiem, piemēram, bet ne tikai, ar apstrādes mērķiem, attiecīgajām personas datu kategorijām. (VDAR 15. pants)
Tiesības panākt labojumu: jums ir tiesības pieprasīt, lai „Hilti” izlabo neprecizitātes jūsu personas datos (VDAR 16. pants). Personas datus varat rediģēt arī savā „Hilti” konta.
Tiesības uz datu dzēšanu („tiesības tikt aizmirstam”): Jums ir tiesības pieprasīt „Hilti” izdzēst jūsu personas datus VDAR 17.pantā minētajos gadījumos. (VDAR 17. pants)
Tiesības ierobežot apstrādi: jums ir tiesības panākt „Hilti” veiktās apstrādes ierobežojumu VDAR 18.pantā minētajos gadījumos (tiek apstrīdēta personas datu precizitāte, apstrāde ir nelikumīga, „Hilti” personas dati vairs nav nepieciešami apstrādes nolūkiem, jūs esat iebildis pret apstrādi, kamēr nav pārbaudīts apstrādes likumīgais pamatojums). (VDAR 18. pants).
Tiesības uz datu pārnešanu: jums ir tiesības saņemt „Hilti” apstrādātos personas datus strukturētā, plaši izmantotā un mašīnlasāmā formātā un jums ir tiesības pārsūtīt šos datus citam pārzinim bez ierobežojumiem no „Hilti” puses, ja tas paredzēts VDAR 20. pantā).
Tiesības iesniegt sūdzību: ja uzskatāt, ka mēs neapstrādājam jūsu personas datus atbilstoši VDAR, jums ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības datu aizsardzības iestādei (skatīt turpmāk 11. punktu). (VDAR 77. pants)
Tiesības atsaukt piekrišanas: jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu. Jūs varat mainīt savas piekrišanas izvēlnes “Hilti” mārketinga saziņai, izmantojot savu “Hilti” konta mārketinga izvēļņu centru, vai mainīt sīkfailu iestatījumus tieši, izmantojot Sīkdatņu iestatījumu paneli. (VDAR 7.3 pants)
Dodieties uz oficiālo ES tīmekļa vietni, lai uzzinātu vairāk par šīm tiesībām.
8. Ko citu mēs darām, lai pasargātu jūsu personas datus?
„Hilti” saprot, cik būtiska ir informācijas un datu drošība, un mēs vēlamies nodrošināt, lai jūsu pārlūkošanas un iepirkšanās pieredze mūsu pakalpojumos, tīmekļa vietnēs un lietotnēs būtu maksimāli droša.
Lai aizsargātu jūsu personas datus, mēs esam ieviesuši saprātīgus un modernus aizsardzības līdzekļus un piesardzības pasākumus, tostarp tehniskus un organizatoriskus pasākumus pret nesankcionētu piekļuvi, nepareizu izmantošanu, izmaiņām, nelikumīgu vai nejaušu iznīcināšanu un nejaušu zaudēšanu gan tiešsaistē, gan bezsaistē.
Piemēram:
- kad apmeklējat mūsu tīmekļa vietni, saziņa ar jūsu pārlūku ir šifrēta ar SSL (drošligzdu slāņa) tehnoloģiju. Tas nozīmē, ka, lietojot mūsu tīmekļa vietni, personas dati, ko iesniedzat reģistrēšanās un pieteikšanās procesos, tiek šifrēti pirms to nosūtīšanas internetā.
- mēs pārbaudām sava informācijas vākšanas procesa, uzglabāšanas un apstrādes prakses, tostarp fiziskās drošības pasākumu, integritāti, lai aizsargātos pret nesankcionētu piekļuvi sistēmām.
- piekļuvi personas datiem mēs sniedzam tikai „Hilti” darbiniekiem, darbuzņēmējiem un pārstāvjiem, kam piekļuve ir obligāti nepieciešama, lai apstrādātu šos datus. Uz iesaistītajām pusēm attiecas strikti līguma nosacījumi par konfidencialitāti, un šo nosacījumu neievērošanas gadījumā var tikt piemērots sods vai izbeigts līgums.
Tiešsaistē un mobilajās lietotnēs vajadzētu sniegt tikai tos personas datus, ko esat gatavi atklāt, apzinoties, ka neviena organizācija un tās sistēmas nevar visu laiku nodrošināt 100 % drošību.
Ņemiet vērā, ka kredītkartes datu izmantošanai vienmēr ir nepieciešama jūsu nepārprotama piekrišana.
Jūs varat paaugstināt drošības līmeni, pēc lietošanas izrakstoties no „Hilti” pakalpojumu, tīmekļa vietņu un lietotņu sadaļām, kuras ir pasargātas ar pierakstīšanās funkciju.
9. Sīkdatņu un līdzīgu tehnoloģiju izmantošana
Mēs izmantojam sīkdatnes un līdzīgas tehnoloģijas saistībā ar mūsu pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm kā aprakstīts mūsu Sīkdatņu iestatījumu panelī.
Sīkdatnes ir neliela teksta faili, kas tiek saglabāti jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad apmeklējat kādu tīmekļa vietni vai lietotni. Tehniskās sīkdatnes palīdz mums atcerēties informāciju par jūsu apmeklējumu, piemēram, vēlamo valodu vai vēlamajiem izvēlnes iestatījumiem. Gandrīz visos mūsu pakalpojumos, tīmekļa vietnēs un lietotnēs ir nepieciešamas sīkdatnes, un mēs informējam jūs par tām atkarībā no izmantoto sīkdatņu veida.
Mūsu sīkdatņu politikā, kurā paskaidrots, kā mēs pasargājam jūsu konfidencialitāti, izmantojot sīkdatnes, un sniegta cita informācija, jūs varat apskatīt „Hilti” izmantoto sīkdatņu veidu sarakstu un uzzināt, kā „Hilti” un mūsu partneri izmanto sīkdatnes reklamēšanas nolūkos.
Atkarībā no jūsu sīkdatņu iestatījumiem mēs varam izmantot datus (tostarp personas datus), lai analizētu klientu un lietotāju uzvedību, izvērtētu klientu un lietotāju vajadzības un viedokļus par dažādiem jautājumiem, optimizētu mūsu pārdošanas un biznesa datplūsmas struktūras un analizētu konkrētu reklāmu ietekmi.
Jūs arī varat savā pārlūkā iestatīt visu sīkdatņu bloķēšanu vai izvēlēties personalizācijas līmeni. Tomēr ir svarīgi atcerēties, ka daudzi mūsu pakalpojumi var nedarboties kā nākas, ja esat atspējojuši sīkdatņu lietošanu. Piemēram, mūsu pakalpojums var neatcerēties jūsu izvēlēto valodu.
Izmantojot mūsu sīkdatņu iestatījumu paneli, varat izvēlēties, vai mēs varam vākt personalizētus datus par lietošanu (piemēram, mūsu tīmekļa vietnēs, pakalpojumos un lietotnēs apmeklētās apakšlapas; iepirkšanās vēsturi, tostarp uzsāktos un pabeigtos darījumus; ievadītos meklēšanas vārdus; mūsu tīmekļa vietnēs un lietotnēs apskatītos un meklētos pakalpojumus/produktus; iepirkšanās groza un maksājumu informāciju) atsevišķos gadījumos, no vairākām ierīcēm, kā arī klienta un lietotāja profila izveidošanas ietvaros, apvienot tos ar citiem personas datiem, kurus mēs esam savākuši vai savāksim no jums mūsu biznesa attiecību ietvaros vai pildot/izbeidzot līgumsaistības (piemēram, nosaukums un juridiskā adrese, pasūtījumu un pirkumu vēsture, jūsu pārstāvētā nozare) un, kur attiecināms un esat atsevišķi snieguši savu piekrišanu, personalizētus datus par to, kā lietojat citus „Hilti” produktus un pakalpojumus (piemēram, „Hilti” programmatūru vai „Hilti” lietotnes).
INFORMĀCIJA PAR MŪSU SĪKDATNĒM
Šajā paziņojumā par sīkdatnēm ir aprakstīts, kā mēs vācam, apstrādājam un izmantojam jūsu personas datus, izmantojot sīkdatnes un līdzīgas tehnoloģijas saistībā ar mūsu tīmekļa un mobilo platformu izmantojumu.
Būtiskās sīkdatnes
Sīkdatņu un līdzīgu tehnoloģiju, kas ir būtiskas lietotāja pieprasītā pakalpojuma sniegšanai (piemēram, sesijas sīkdatnes, autentifikācijas sīkdatnes un lietotāja drošības sīkdatnes), lietošanai jūsu piekrišana nav nepieciešama.
Mēs, nelūdzot jūsu piekrišanu, mēs izmantojam sīkdatnes un līdzīgas tehnoloģijas šādiem mērķiem:
- lai atcerētos jūsu preferences, piemēram, vēlamā valoda, vēlamais saturs;
- lai droši pārvaldītu jūsu sesiju mūsu platformā, piemēram, lai reģistrētajiem lietotājiem reģistrācija būtu aktīva visas sesijas laikā;
- lai saglabātu iepirkumu groza saturu pašreizējo un turpmāko sesiju laikā „Hilti” vietnēs un mobilajās lietotnēs;
- lai reģistrētu lietotāju saskarsmi ar platformu, piemēram, lai identificētu problēmas, ar kurām jūs varētu saskarties, izmantojot mūsu pakalpojumus.
Mūsu uzticamie izsekošanas un reklāmas partneri
Uzņēmumā „Hilti” mēs izmantojam pirmās un trešās personas sīkdatnes. Sīkāku informāciju par mūsu sīkdatnēm un partneriem varat atrast, noklikšķinot šeit.
10. Saites uz citām tīmekļa vietnēm
Mūsu pakalpojumos, tīmekļa vietnēs un lietotnēs var būt saites uz citiem pakalpojumiem, tīmekļa vietnēm un lietotnēm — dodoties uz šīm saitēm, jūs pametat mūsu pakalpojumu. Apmeklējot šādus pakalpojumus, tīmekļa vietnes un lietotnes, ir jābūt īpaši uzmanīgiem un jāizlasa paziņojums par konfidencialitāti, kas attiecas uz konkrēto lietotni vai tīmekļa vietni. „Hilti” nevar uzņemties un neuzņemas atbildību par šādām citām tīmekļa vietnēm, šādu pakalpojumu, tīmekļa vietņu un lietotņu saturu un to konfidencialitātes nodrošināšanas praksi. Mēs arī nemudinām tās apmeklēt.
11. Atbilstība un sadarbība ar regulatīvajām iestādēm
Mēs regulāri izvērtējam savu atbilstību „Hilti” Paziņojumam par konfidencialitāti. Mēs cieši sadarbojamies ar Datu aizsardzības iestādi Lihtenšteinā, kur atrodas „Hilti” galvenais birojs. Jums ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības datu aizsardzības iestādei Lihtenšteinā vai arī jūs varat iesniegt sūdzību jūsu vietējā uzraudzības iestādē (Latvijā Datu valsts inspekcija) jebkurā ES vai EEZ dalībvalstī, piemēram, jūsu pastāvīgajā dzīvesvietā, darba vietā vai vietā, kurā noticis iespējamais pārkāpums. Mēs iesakām iesniegt pieprasījumu vai paust jūsu bažas, rakstot tieši: baltics-DPO@hilti.com. Datu aizsardzības speciālists ir atbilstošais kontaktpunkts visos datu aizsardzības jautājumos
12. Kā tiek ziņots par izmaiņām šajā Paziņojumā par konfidencialitāti?
Mūsu uzņēmums nepārtraukti mainās, tāpēc mūsu Paziņojumā par konfidencialitāti laiku pa laikam tiks ieviestas izmaiņas. Periodiski pārlasiet šo Paziņojumu par konfidencialitāti, lai pārliecinātos, ka jūs piekrītat visām izmaiņām, ko mums ir nācies ieviest.
Mēs neierobežosim jūsu tiesības saskaņā ar šo Paziņojumu par konfidencialitāti, iepriekš neiegūstot no jums nepārprotamu piekrišanu. Mēs publicēsim visas izmaiņas, kas tiks veiktas šajā Paziņojumā par konfidencialitāti, un gadījumā, ja izmaiņas būs būtiskas, mēs nodrošināsim skaidru paziņojumu vai pat individuālu e-pasta paziņojumu.
13. Sazinieties ar mums
Mēs vienmēr ar prieku uzklausām jūsu atsauksmes. Ja jums ir kādi jautājumi vai bažas par mūsu konfidencialitātes nodrošināšanas praksi vai jūsu konfidencialitāti tiešsaistē, sazinieties ar mums: baltics-DPO@hilti.com